Kanye to The banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Banned
Joined
·
18,305 Posts
This beats pretty cool i must say, but it gets really repetitive. And the intro had me thinking my computer was broken for a second.
 

·
Registered
Joined
·
7,637 Posts
Discussion Starter #3
Chuck Findley said:
This beats pretty cool i must say, but it gets really repetitive. And the intro had me thinking my computer was broken for a second.
lmao about the intro part, i count that as a win tbh
and yeah im actually thinking of just a couple things to create a lil bit more interest. thanks boi

oh lol its prince al. stop changing ur name mayne
 

·
Registered
Joined
·
91,785 Posts
Beat was dope but I agree, it was kinda repetitive, but that would be fixed with vocals over the top.

I thought the intro was cool haha.
 

·
Banned
Joined
·
18,305 Posts
hobbes said:
FROM THE DEAD!!!
i only bumped it once so its cool i guess
Nobody cares about bumping tbh. Not like other forums where you could get banned for bumping. Gotta do what you gotta do.
 

·
Registered
Joined
·
7,637 Posts
Discussion Starter #11
Mercy said:
Nobody cares about bumping tbh. Not like other forums where you could get banned for bumping. Gotta do what you gotta do.
if nobody bumped in CS there would be approximately 5 posts a day
 
1 - 11 of 11 Posts
Top