Kanye to The banner
1 - 20 of 119 Posts

·
Registered
Joined
·
202 Posts
crispy14 said:
best you could get are SLP or Botega
Then there is Represent and Common Projects.
I gotta get outta college before I am dropping a grand on Saint Laurent chelsea boots lmaoooo I am just asking if chelsea boots in general are still in because I lowkey wanna cop...I am in the middle of Texas where very few people rock streetwear so I have no way of gauging lmao
 

·
Registered
Joined
·
9,308 Posts
ovozk2 said:
I gotta get outta college before I am dropping a grand on Saint Laurent chelsea boots lmaoooo I am just asking if chelsea boots in general are still in because I lowkey wanna cop...I am in the middle of Texas where very few people rock streetwear so I have no way of gauging lmao
lol chelseas always in style. They're not going out of style because they aren't a hyped item. You can down dress with them or up dress
 
1 - 20 of 119 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top