Kanye to The banner

Zou Lil Durk iconischer zijn geweest als hij zijn dreads nooit had afgeknipt?

15K views 26 replies 20 participants last post by  Playb0y2x  
#1 ·
De mensen willen het weten.

Ik persoonlijk weet dat Chief Keef, Lil Wayne, Waka, Future en Young Thug niet zouden zijn wie ze nu zijn als ze alleen maar een normale kapsel zouden hebben: werk:

Image

Image

vs

Image

Image

#9 ·
leadtheblind said:
Hij is om te beginnen niet iconisch..
Dgainz zei zelf dat als het niet voor dit nummer of Lil Durk was geweest, de drillbeweging nooit zo populair zou zijn geworden als nu.

Dgaines zei dat het Durk en Reese waren die van rappen op Lamron de in-ding maakten. Wat Chicago betreft, zijn ze allebei iconisch.

#15 ·
Honest said:
Dgainz zelf zei dat als het er nooit voor dit nummer of Lil Durk was geweest, de drill-beweging nooit zo populair zou zijn geworden.

Dgaines zei dat het Durk en Reese waren die rappen op Lamron tot de in-ding maakten. Wat Chicago betreft, zijn ze allebei iconisch.
dat is niet eens een drill-nummer lmao al die negers komen van King Louie

#17 ·
Ghandi said:
dat is niet eens een drill-nummer lmao
Precies, in Chicago. Voordat Chief Keef en Young Chop überhaupt samenkwamen. Het waren Lil Reese en Lil Durk die het voor de Chicago street rap voor hun rekening namen, die uiteindelijk veranderde in drill.

King Louie zat aan een heel andere kant van Chicago. Wat ik wilde zeggen is, Lil Durk en Lil Reese zijn de mensen die het voor 300/lamron in gang hebben gezet... wat uiteindelijk veranderde in GBE (reese,keef,fredo,SD).

#18 ·
Honest said:
Precies, in Chicago. Voordat Chief Keef en Young Chop überhaupt samenkwamen. Het waren Lil Reese en Lil Durk die het voor de Chicago street rap voor hun rekening namen, die uiteindelijk veranderde in drill.

King Louie zat aan een heel andere kant van Chicago. Wat ik wilde zeggen is, dat Lil Durk en Lil Reese de mensen zijn die het op gang hebben gebracht voor 300/lamron...wat uiteindelijk veranderde in GBE (reese,keef,fredo,SD).
DJ Kenn begon de drill-beweging toen hij bij Keef introk
Geen van deze negers zou populair zijn.