Kanye to The banner

41 - 60 of 62 Posts

·
Registered
Joined
·
4,662 Posts
dc... said:
Damn.
In australia we have this thing could 'commonwealth supported places'
Basicky means the government pays for your studys and you only have to pay it back once you start earning over a certain amount.
I like that idea.
The government kinda loses money, you could say, but its alot easier for people to go to school I guess.
 

·
Premium Member
Joined
·
11,020 Posts
joe said:
You can live in the library. A kid I know did that at NYU. On some "Terminal" shit.
I know a guy that sleeps in his car and has a p.o. box to go to johns hopkins
 

·
Registered
Joined
·
3,751 Posts
Discussion Starter #43
superslikuzi said:
I like that idea.
The government kinda loses money, you could say, but its alot easier for people to go to school I guess.
australia's budget deficit was 3% of gdp and it's expected to be 0 by like next year :dno:

love.denise said:
Woodland Hills? My brother pays less than me and he has a two bedroom and two bath. FML!
really?

joe said:
You can live in the library. A kid I know did that at NYU. On some "Terminal" shit.
Terrific! movie.
 

·
Registered
Joined
·
370 Posts
damn 50,000, I think I've payed around 2,000 for the semester at my school, IDK exactly but for in-state tuition is around I think 7-10,000 for the whole year and out of state I think is about 15,000 I got to UTEP but I want to go to CU but IDK if i'll get in, I only got a 3.5 GPA in high school and so far have a 3.7 in UTEP and out of state tuition is around 30,000
 

·
Registered
Joined
·
4,662 Posts
ktothe2 said:
australia's budget deficit was 3% of gdp and it's expected to be 0 by like next year :dno:
wow interesting. What do they even export from there? i know they ship out fruits and stuff whenever the northern hemisphere is in winter, but thats about all I can think of.
 

·
Registered
Joined
·
3,751 Posts
Discussion Starter #46
Block said:
I know a guy that sleeps in his car and has a p.o. box to go to johns hopkins

 

·
Registered
Joined
·
3,751 Posts
Discussion Starter #47
superslikuzi said:
wow interesting. What do they even export from there? i know they ship out fruits and stuff whenever the northern hemisphere is in winter, but thats about all I can think of.
mining stuff. china does a lot of business with them
 

·
Registered
Joined
·
3,751 Posts
Discussion Starter #48

·
Registered
Joined
·
3,751 Posts
Discussion Starter #49
don't they make a lot of porn in the valley?
 

·
Registered
Joined
·
3,751 Posts
Discussion Starter #50
joe said:
I know a guy who is a janitor at Harvard and he secretly does math equations to make ends meet.
 

·
Registered
Joined
·
3,751 Posts
Discussion Starter #52
aiight, some porn. bed. pce
 

·
Premium Member
Joined
·
11,020 Posts
ktothe2 said:
aiight, some porn. bed. pce
:byewhore:
joe said:
Yeah I also got this homeless buddy in SF I think who is a successful businessman now all because he could solve a rubics cube in a cab in a serendipitous meeting with a future employer.
oh damn that would be hard especially if you where a single father from west philadelphia born and raised
 

·
Registered
Joined
·
584 Posts
joe said:
Denise you went to an art school in LA right? FIDM? How'd you like it?
Yeah... It's OK, it wasn't my ideal school..  >_> :dno:

A metro card for students is $60 and reloading it would probably cost you another $40 a month if you use it a lot, so probably $100 a month. I think..... You probably could get a student under 1K in the Valley.
 

·
Registered
Joined
·
27,950 Posts
love.denise said:
USC is one of the most expensive private school in California.. UCLA is a public school that's why it's slightly cheaper plus they have a better campus in a VERY expensive neighborhood, Westwood.
Yep. I forget how much my friend, who lives in Westwood, pays. I just remember it being really expensive.
 

·
Registered
Joined
·
584 Posts
Nope, not yet.. I'm currently finishing up my last quarter at FIDM so I plan on staying here until June, then NYC :D :D

How's Parsons? Do you intern? I might continue my education in NYC but not sure yet..
 

·
Registered
Joined
·
584 Posts
Gabe. said:
Yep. I forget how much my friend, who lives in Westwood, pays. I just remember it being really expensive.
It's too expensive! If you have a car, you can move to Miracle Mile, Hancock Park or Korea Town and pay a lot less.
 

·
Registered
Joined
·
61,015 Posts
USA is mad expensive when it comes to universities.
Down here you pay either €500 or about €80 when you earn under a certain amount. Books are about another €300/year.
 

·
Registered
Joined
·
1,223 Posts
feezy. said:
damn 50,000, I think I've payed around 2,000 for the semester at my school, IDK exactly but for in-state tuition is around I think 7-10,000 for the whole year and out of state I think is about 15,000 I got to UTEP but I want to go to CU but IDK if i'll get in, I only got a 3.5 GPA in high school and so far have a 3.7 in UTEP and out of state tuition is around 30,000
Colorado? You should be able to get in man, universities love out of state tuition!
 

·
Premium Member
Joined
·
53,595 Posts
dc... said:
Damn.
In australia we have this thing could 'commonwealth supported places'
Basicky means the government pays for your studys and you only have to pay it back once you start earning over a certain amount.
Are you kidding me?

:cmon:


Fuck America, what have they done for me lately.
 
41 - 60 of 62 Posts
Top