Kanye to The banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
Joined
·
269 Posts
Discussion Starter · #1 ·
soooo i made this mix the other night
its j cole's WHO DAT blended over craig mack's beat "flava in ya ear remix"

http://usershare.net/ja11n0zx594m

feedback? suggestions?
hate it, love it, don't care haha
its not finished thats why its only like a 1 minute long, gonna finish it thou
plus i'm using a diy acapella so thats why you hear the old beat in the background...still lookin for that studio acapella haha
 

·
Registered
Joined
·
269 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Fenix said:
u can just download Logic 9 express its bassically the same thing tbh
ya or that too. Haven't decided, still need to get that finance part down first hahaha
 
G

·
DJ Clyde said:
ya or that too. Haven't decided, still need to get that finance part down first hahaha
haha thats why i would download Logic 9 express so that way when u stack of the $500+ for Logic Studio you already know the basics
 
1 - 5 of 5 Posts
Top