Kanye to The banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Premium Member
Joined
·
68,701 Posts
Discussion Starter · #1 ·
This is kinda corny, why is it like music, then weird dialogue, then more music

not complaining tho, the songs sound dope, kinda disappointed that Gorgeous isn't Popular

Damn Selita Ebanks is hawt

why is the runaway segment so long? OSHIT HE GOT THE AUTOTUNE  :awesome:

lol "did you know she's a bird" ye: "no i never noticed"

film is okay so far :work:
 

·
Registered
Joined
·
56,642 Posts
The guitar-soundin' distortion on Kanye's vocals by the end of it was sick, though!!!!!  I'm glad he kept it!!  I could totally see that scene as the video.  :)
 

·
Premium Member
Joined
·
68,701 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Yomari said:
its so long cuz he is using that part as the official music video cuz its single
orly?

thats dope

Kanyigga said:
sitting through those fugly ballerinas made me wanna :bye:
forreal he coulda chose some good lookin bitches

but i guess his mindset was "they 1's each, but together they 10's" :problem?:
 
1 - 7 of 7 Posts
Top