Kanye to The banner
1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
Joined
·
3,052 Posts
Underwhelming is definitely a good way to describe it, not bad just underwhelming. Half of yeezus blew my fucking mind, nothing on here compares to my first time hearing on sight, BOTL, New slaves or bound.
 

·
Registered
Joined
·
6,592 Posts
If you had to do a Bowie:Ye album comparison, how would you do it?

Hunky Dory: College Dropout
Ziggy: Late Registation
Aladdin Sane: Grad
Berlin Trilogy: 808s, MBDTF, Yeezus
idk, Scary Monsters or Young Americans (realize this is a little out of chronological order now): TLOP

I also had to skip a few Bowie albums there because even he wasn't classic on every single album (children aren't aware of this)
 

·
Registered
Joined
·
6,752 Posts
TBH I like it less than I originally did. I went back to listening to Yeezus right away. Not lost faith in Ye but everyone has to hit their peak eventually :amber:
 

·
Registered
Joined
·
8,669 Posts
Thrillhouse. said:
If you had to do a Bowie:Ye album comparison, how would you do it?

Hunky Dory: College Dropout
Ziggy: Late Registation
Aladdin Sane: Grad
Berlin Trilogy: 808s, MBDTF, Yeezus
idk, Scary Monsters or Young Americans (realize this is a little out of chronological order now): TLOP

I also had to skip a few Bowie albums there because even he wasn't classic on every single album (children aren't aware of this)
shit man I dunno every time I try to do this I fuck up cos I realize that bowie was putting out an album a year for years on end, but just for fun Id probably go

hunky dory : CD
ziggy:LR
lets dance:grad
Berlin Trilogy:808s, Yeezus, TLOP
Blackstar:mbdtf (cos of what it symbolizes maybe?)

could discuss it all day tho lol ...theres no right answer
 
1 - 20 of 32 Posts
Top