Kanye to The banner

SMH at amazon!

1969 27
Ok so I brought the 'glow in the dark book' a few weeks ago.
And I got an email asking for a review.

I wright up my review, and then at the end they ask me to tag the product.


Tag Suggestions:
Hip hop, kanye west, concert, idiot, delusional, talentless, arrogant, self centered, get worse.
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 28 Posts
holy shit.
not cool amazon.
so did you get reg or deluxe?
thats not amazons falut.
It is the users that make the tags
Stuff like that makes me sick.

As Antione Dodson would say: So dumb, so dumb, so dumb, so dumb, soooooo!
I dont know, whats the diff between them?
True, but still... they shouldn't have suggestions based on that stuff.
TheFuturist said:
thats not amazons falut.
It is the users that make the tags
omg kanye is not liked by everyone??
whenever anyone uses the phrase "haters gonna hate" Dave Chappelle's R. Kelly parody Piss on you starts playing in my mind automatically.
big business said:
ROFL
Runaway Stronger said:
whenever anyone uses the phrase "haters gonna hate" Dave Chappelle's R. Kelly parody Piss on you starts playing in my mind automatically.
DRIP DRIP DRIP!!!
Runaway Stronger said:
whenever anyone uses the phrase "haters gonna hate" Dave Chappelle's R. Kelly parody Piss on you starts playing in my mind automatically.
this one wins
big business said:
G
TheFuturist said:
thats not amazons falut.
It is the users that make the tags
i would only laugh to sumt'n like that...yall takin this WAAY too seriously.
LOOL another thing to amazon..

i typed in amazon dark twisted fantasy and wtf:
http://www.amazon.de/Mamas-Boyfriend/dp/B0040I71IM/ref=sr_1_9?ie=UTF8&qid=1287057164&sr=8-9
http://www.amazon.de/Lost-In-The-World/dp/B0040I2X80/ref=sr_1_11?ie=UTF8&qid=1287057164&sr=8-11
http://www.amazon.de/Chain-Heavy/dp/B0040I2WOK/ref=sr_1_10?ie=UTF8&qid=1287057164&sr=8-10

lool there are all song on that playlist which we know about....this cant be leaks or :wom:?

from martion louis king WTF is this shit
oh lol ok i just dindt know everybody can upload there some shit like this
Deluxe Edition is just the most awesome thing i bought about Kanye.
You shoulda put DELUX NO "TALENT LIMTED EDTION"
1 - 20 of 28 Posts
Status
Not open for further replies.
Top