Kanye to The banner

Status
Not open for further replies.
81 - 100 of 125 Posts

·
Registered
Joined
·
32,001 Posts
Gnossos said:
It sounds kinda like him, but doesn't sound like some shit he would say. Who knows though :dno:
ha ya, maybe he was just fucking around? who knows
 

·
Registered
Joined
·
32,001 Posts
DriftWood said:
yall notice its on a J Dilla beat? kinda makes me think its just an unknown trying to get some views you know?
I was wondering why the beat was so cold.
 

·
Registered
Joined
·
32,001 Posts
DriftWood said:
classic beat and Flylo is a big Dilla fan so I guess it could be him but maaaannnn does it sound like Earl lol. confusing
the voice sounds like it could be Earl, but the lyrics are not Earl-like at all, unless he was just fucking around.
 

·
Registered
Joined
·
27,458 Posts
I just changed the pitch on this shit, sounds kinda like Earl, but not him, and it sounds absolutely nothing like FlyLo.
 

·
Registered
Joined
·
32,001 Posts
Ty. said:
I just changed the pitch on this shit, sounds kinda like Earl, but not him, and it sounds absolutely nothing like FlyLo.
absolutely nothing? Even the "half-Japanese" part?
 

·
Banned
Joined
·
29,039 Posts
thebestan96 said:
the voice sounds like it could be Earl, but the lyrics are not Earl-like at all, unless he was just fucking around.
Yeah I meant the voice, the lyrics remind me of Captain but on certain parts it's Earls voice to a tee
 
81 - 100 of 125 Posts
Status
Not open for further replies.
Top