Kanye to The banner

1 - 20 of 39 Posts

·
Registered
Joined
·
2,054 Posts
Discussion Starter #1
With the success of the Go To Sleep remix, I thought I'd start out on this. Now I have little to no spittin' skills, I just don't have the voice for it. But I'd be willing to donate a verse I wrote which goes over top of the instrumental perfectly for verse 1.


As I fly high, past the spires of my peers
The atmosphere cant stop me
Not a slug to my ear
Or even through my eye
Cause it’s the sky, that stimulates my kind
Gives vision to my mind, provides me with the sight
No my iris doesn’t mind that he’s useless on this flight, yeah
They’re lookin’ up, but me, I’m passin’ by
All eyes towards the sky, well, all eyes but I
Cause if mine look down, the ground will come up high
You see I don’t want to die before my words reach their sight
Until my message hits their eyes, so they can’t forget my climb
Nope, not like Miley, no this one’s of the mind, you see it’s all about the reach
But I won’t preach, no, just check the rhyme, but I’m running out of time
So I hope my lines teach, this ain’t all about the beat, that would leave me like a mime
And without words I would just fall from the sky 

PS kudos to anyone who can spot the double meaning towards the beginning

:stronger:
 

·
Registered
Joined
·
56,642 Posts
FiascoFrenzy said:
With the success of the Go To Sleep remix
RelaxRelapse said:
:button: Yeah, it's not even close to being finished, and it's been over a month now.  :iunno:  We've really gotta get on it if we're gonna put it out there, or we might as well stamp the whole project "DETOXED".  :/

FiascoFrenzy said:
I thought I'd start out on this. Now I have little to no spittin' skills, I just don't have the voice for it. But I'd be willing to donate a verse I wrote which goes over top of the instrumental perfectly for verse 1.


As I fly high, past the spires of my peers
The atmosphere cant stop me
Not a slug to my ear
Or even through my eye
Cause it’s the sky, that stimulates my kind
Gives vision to my mind, provides me with the sight
No my iris doesn’t mind that he’s useless on this flight, yeah
They’re lookin’ up, but me, I’m passin’ by
All eyes towards the sky, well, all eyes but I
Cause if mine look down, the ground will come up high
You see I don’t want to die before my words reach their sight
Until my message hits their eyes, so they can’t forget my climb
Nope, not like Miley, no this one’s of the mind, you see it’s all about the reach
But I won’t preach, no, just check the rhyme, but I’m running out of time
So I hope my lines teach, this ain’t all about the beat, that would leave me like a mime
And without words I would just fall from the sky 

PS kudos to anyone who can spot the double meaning towards the beginning

:stronger:
RelaxRelapse said:
peers - piers right?

:stronger:
Yep, you's right.  But there's more that you might not realize.
Dope verse by the way...Yeah, I like this idea.  We gotta get GTS done, though, before we tackle this one, I'd say, though... Maybe with this new challenge we get more drive?

:stronger:


 

·
Registered
Joined
·
2,054 Posts
Discussion Starter #5
RelaxRelapse said:
wut?

peers - piers right?

:stronger:
Yeah you got one of them haha, but I was talking about a different one :).

And I guess by success I just meant the amount of member participation and activity involved with it, I know it;s kind been bogged down lately, but the amount of verses youve had written and recorded and re-recorded, i'd say is pretty phenomenal.
 

·
Registered
Joined
·
2,054 Posts
Discussion Starter #6
Coldplay Expert said:
Yep, you's right.  But there's more that you might not realize.
Dope verse by the way...Yeah, I like this idea.  We gotta get GTS done, though, before we tackle this one, I'd say, though... Maybe with this new challenge we get more drive?

:stronger:
Thanks! And yeah I figured anyone not workin' on GTS could do this now, and then when that gets done everyone else can hop in later.
 

·
Registered
Joined
·
56,642 Posts
FiascoFrenzy said:
Yeah you got one of them haha, but I was talking about a different one :).

And I guess by success I just meant the amount of member participation and activity involved with it, I know it;s kind been bogged down lately, but the amount of verses youve had written and recorded and re-recorded, i'd say is pretty phenomenal.
I'm thinkin' Alladin?  :iunno:  It's late, though, and I need more time to think... :D

And yeah, this is a brilliant idea, I'd say.  I'm up for it.  I'm always up for new material.  My crew here at the college's kind of slackin' on the output, anyhow....lol
 

·
Registered
Joined
·
56,642 Posts
JCM99 said:
these. awesome concept, a KTT lupe remix tape would be legit. its just we gotta get done with GTS first before we even think about more haha :p
 
1 - 20 of 39 Posts
Top