Kanye to The banner

Kanye is playing a SECRET SHOW right now! Played Runaway WITH samples (no beat machine)

4363 69


" And, yeah, West wasn’t kidding earlier tonight when he said, “people think they’ve heard these songs, but they haven’t.” The version of “Runaway” he played tonight incorporated pre-recorded vocal samples similar to the ones from the VMA’s." - Consequence of Sound
1 - 20 of 70 Posts
someone here said they were going to this.
G
omg in his Q&A outfit so its legit!!1
P.S. CMJ = CMJ Music Marathon & Film Festival in New York
At 3'oclock in the fucking morning. :work:
GOT DAMN YEEZY HOW U HITTEM WIT A NEW STYLE

:wom:
a couple were i think
Santiago said:
someone here said they were going to this.
Would be suh-weet to hear a full version of one of em' songs
correct me if i'm wrong, but is that A-Trak in the back?


meh, too hard to tell.
yeah it is...

http://twitter.com/atrak/status/28551113742

This is the same show what's his name leaked was going to happen on MTV during the live broadcast
Asian said:
correct me if i'm wrong, but is that A-Trak in the back?
This is what he and sway were talking about
@virgilabloh is posting pics.
its only for the illuminati :parrot:
Amazing 808s said:
Kanye must of denied Sway's VIP pass LOL
Amazing 808s said:
Kanye must of denied Sway's VIP pass LOL
1 - 20 of 70 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top