Kanye to The banner

Kanye Gay.. Say What.

1674 Views 50 Replies 35 Participants Last post by  Miel
How Jim Jones Gonna Call Kanye Gay and He Walking Around Like This.

http://mediatakeout.com/44082/wtf_rapper_jim_jones_is_photod_wearing_ladies_running_sneakers.html
1 - 20 of 51 Posts
PPPHHHAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA  :rage:
well obviously he just wants to support breast cancer awareness month
Sure. Thats All. He Couldnt Find Some Manlier Pink Shoes(Theyre Women Shoes)
notNow said:
well obviously he just wants to support breast cancer awareness month
My Point Exactly.
MahTouhous said:
Lol what a hypocrite.
notNow said:
well obviously he just wants to support breast cancer awareness month
Attention starved bitch is what he is.
Pink 360's, I think those are kinda dope :iunno:

But fuck the shoes, am I the only one who noticed this dudes wearing bell bottom jeans?
lmao i noticed that too
Jigg said:
Pink 360's, I think those are kinda dope :iunno:

But fuck the shoes, am I the only one who noticed this dudes wearing bell bottom jeans?
KanyeEast said:
Sure. Thats All. He Couldnt Find Some Manlier Pink Shoes(Theyre Women Shoes)


:goob:
KanyeEast said:
Sure. Thats All. He Couldnt Find Some Manlier Pink Shoes(Theyre Women Shoes)
lirl at those jeans
Jigg said:
Pink 360's, I think those are kinda dope :iunno:

But fuck the shoes, am I the only one who noticed this dudes wearing bell bottom jeans?
Yo fuck jim jones for real.look kanye and Jay didn't even react to them, they're nothing. even when the new dipset album drops it's going to be shit compared to MBDTF and Watch the throne + what ever Jay's new album is.
1 - 20 of 51 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top