Kanye to The banner

I'm moving to NYC in 2 weeks

2074 Views 65 Replies 34 Participants Last post by  FBG$
any advice from people who live there or have made a big move like the one i'm making... (texas to NYC)
:awesome:

1 - 20 of 66 Posts
too late
AkA said:
you have a bad experience with NYC ?
AkA said:
shit do everything possible.
lol but you dun goofed in NY don't scare the kid.
AkA said:
Go to Soho and shop your ass off.
G
ur so lucky <3  have fun best place in the world
which part exactly are you moving too?
Go to Serendipity and get one of those brownie dessert things.
im not sure exactly where yet, in Manhattan tho
Quan292 said:
which part exactly are you moving too?
looooooooooooooooooooooooooooooooob

i just remembered why AkA doesnt like NY

such great kLive memories :allears:
AkA said:
G
lmfao we dogged on him 4 weeks
Ape said:
looooooooooooooooooooooooooooooooob

i just remembered why AkA doesnt like NY

such great kLive memories :allears:
Aka that shit he called his girl and shit. Dude was freaking out. Lolololololl
Bring that girl in your avy with you.
Embrace it, when I moved here, that was the difference. I missed home constantly (Jamaica) but I decided to take advantage of some things I never had the chance to do before being here. So don't let the early loneliness get you, you will find great people but in the mean while explore. NYC people often take the city for granted at times.
sounds like good advice.. thanks man
TheWolvesDen said:
Embrace it, when I moved here, that was the difference. I missed home constantly (Jamaica) but I decided to take advantage of some things I never had the chance to do before being here. So don't let the early loneliness get you, you will find great people but in the mean while explore. NYC people often take the city for granted at times.
Dude omg I'm from Texas and I wanna move there after med school! Dude I need all the advice u can give me
1 - 20 of 66 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top