Kanye to The banner
1 - 20 of 30 Posts

·
Registered
Joined
·
22,683 Posts
I have the Clae McQueens which are desert boots with a vulcanized sole and I rock them with jeans fine. They look nice in my opinion and regular desert boots will look good with jeans/pants imo.
 
G

·
I'm sure people are gonna disagree with me on this but I honestly think tan loose lased timbs or redwings>desert boots, etc. Especially if you're wearing straight/loose fit jeans.

if the jeans were a bit more fitting this fit would be so dope.

or
 

·
Registered
Joined
·
1,184 Posts
CRACK said:
I'm sure people are gonna disagree with me on this but I honestly think tan loose lased timbs or redwings>desert boots, etc. Especially if you're wearing straight/loose fit jeans.

if the jeans were a bit more fitting this fit would be so dope.
sorry for goin off-topic but DAMN look at em hips :D
 
G

·
T.A. said:
yeah i recently started posting on SS and alot of them wear the same shit he's like the gem (no ****) of there wdywt thread.
Hypebeast and SS have the best WDYWT's imo, but yeah they basically all dress the same and they'll flame you if you don't lol.
 
1 - 20 of 30 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top