Kanye to The banner

18161 - 18180 of 18200 Posts

·
Banned
Joined
·
78 Posts
[quote author=cowbook]
Why do you get off to basic pics like that lol
[/quote]
i don't get off to them but they're triggering me until i'm going to watch actual porn and relapse
 

·
Registered
Joined
·
12,996 Posts
datbul said:
Try to find a way to dead the edging, fam. I think edging can often be worse than just knocking one out. Watching porn while edging is just allowing the porn to soak into your mind and embed itself deeper and deeper. Try to remember that the porn is probably more of an enemy of what you want out of this than the beating off.
I know man

I haven’t beat it months and I felt great but then started edging

I think it’s the porn the fucks with your dopamine levels not the masturbation

The physical pleasure (masturbating) gives you incentive to keep watching porn SMH
 

·
Registered
Joined
·
12,996 Posts
On God I almost beat off to some bad Latina bitch getting clapped from da back :floyd:

Bitch was bad as shit :floyd:

God I hate myself :cryfam:

Is there hope for me :cryfam:
 

·
Registered
Joined
·
15,909 Posts
Stringcheese said:
dont think everyone should completely cut out fapping unless you fucking someone then that’s up to you
everyone should cut out porn though
then you might as well cut out smoking and drinking alcohol and if we are here how long are you on your phone? using it can become addictive too.

People need to cut out things when they notice serious negative effects on their everyday live or health.
 

·
Registered
Joined
·
2,130 Posts
240.fps said:
then you might as well cut out smoking and drinking alcohol and if we are here how long are you on your phone? using it can become addictive too.

People need to cut out things when they notice serious negative effects on their everyday live or health.
yeah thats a better way of wording it i guess
affects me pretty negatively so gonna continue to fap once a week or so and cut out porn slowly from my life
 

·
Registered
Joined
·
15,909 Posts
Stringcheese said:
yeah thats a better way of wording it i guess
affects me pretty negatively so gonna continue to fap once a week or so and cut out porn slowly from my life
Unless watching porn and/or masturbating becomes a compulsive behavior that interfers with your daily life, there are no known health risks. Some people doing this have an entirely different problem & try to solve it with NoFap because not the not fapping makes them feel better, it’s the justification/motivation from others.

A tip for you personally, try to find the root of why it makes you feel bad most of the the time it’s something different hidden behind the easy to blame porn
 

·
Registered
Joined
·
73,243 Posts
Stringcheese said:
dont think everyone should completely cut out fapping unless you fucking someone then that’s up to you
everyone should cut out porn though
Been watching porn and fapping since youth
Going 60 days without it last year was great
Yung fgt (user) went a whole year and he's totally better
I just think i gotta replace this shit with better habits man. Been touching myself way too often and got the benefits when I went on my streak last year... And I can't even get pussy but when I don't fap my interactions and luck change. Going for the long haul bro
 

·
Registered
Joined
·
15,909 Posts
cowbook said:
Been watching porn and fapping since youth
Going 60 days without it last year was great
Yung fgt (user) went a whole year and he's totally better
I just think i gotta replace this shit with better habits man. Been touching myself way too often and got the benefits when I went on my streak last year... And I can't even get pussy but when I don't fap my interactions and luck change. Going for the long haul bro
were you addicted to porn? I am not talking about fapping with porn I am talking about staying home to fap instead of meeting with friends. Your behaviour during NoFap changes because you believe it does (placebo). You can get the same results with other stuff. There’s no need to replace the habit unless it affects you life in a massive way.
 

·
Registered
Joined
·
73,243 Posts
240.fps said:
were you addicted to porn? I am not talking about fapping with porn I am talking about staying home to fap instead of meeting with friends. Your behaviour during NoFap changes because you believe it does (placebo). You can get the same results with other stuff. There’s no need to replace the habit unless it affects you life in a massive way.
Ive never had much friends in the first place
You got the nerve to tell me placebo smh my head
 

·
Registered
Joined
·
2,130 Posts
cowbook said:
Been watching porn and fapping since youth
Going 60 days without it last year was great
Yung fgt (user) went a whole year and he's totally better
I just think i gotta replace this shit with better habits man. Been touching myself way too often and got the benefits when I went on my streak last year... And I can't even get pussy but when I don't fap my interactions and luck change. Going for the long haul bro
exactly man finding new habits makes this much easier like i started working out on weekdays and now i rarely even fap on weekdays
 
18161 - 18180 of 18200 Posts
Top