Kanye To The: Kanye West

Reply

🍂Anime/Manga Thread - FALL 2019 🍁 | WE MOVED TO KTT2 | SIGN UP ASAP

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 417

OsamaBinHarden
Quote

i thought this thing would be some cute no talking spirit that would accompany her thru her journey but this guy is weird af man what
wait he actually does accompany her on her journey and is tame now nvm, finally could see this famous scene too lol

Some pornstar tattooed that abomination on her arm  :koolaid:





Hana Kimura🧜🏻‍♀️
Quote

BRUH this manga is so ****ing goat :banderas:

youve seen nothing yet fam

garou is one of the greatest manga antagonists ever
wus good
my body's changing
Quote

When Keikoís hair got burnt in the fire :smh: her pigtails were hittin different :soon:
Stay Gold
Quote

youve seen nothing yet fam

garou is one of the greatest manga antagonists ever
i CANT STOP reading fam :damn:
Some pornstar tattooed that abomination on her arm  :koolaid:
so you are just going to drop that info and not say who :jordanok:
----
ok OPM confirmed best manga oat with this jojo reference :banderas:
🅰️drianSection Mod
Quote

youve seen nothing yet fam

garou is one of the greatest manga antagonists ever
SBMike
Metal in my nose like pain
Quote

Spirited Away

Is it a comedy?  Seeing that in anime unexpectedly wouldíve had me dying.
🅰️drianSection Mod
Quote


new AOT chapter :oh2:

this nigga Eren got his legs bit off :damn:

they really tried tricking him lmao itís a wrap for them now, next chapter finna be crazy
wus good
my body's changing
Quote

Is it a comedy?  Seeing that in anime unexpectedly wouldíve had me dying.
Have u really not seen spirited away?
Stay Gold
Quote

youve seen nothing yet fam

garou is one of the greatest manga antagonists ever
bruh im on chapter 84 and how is this man still standing like i really fail to understand this :dahell:
idk how he will get out of this tbh, some wild **** has to happen lol
edit: as expected it did lmao
🅰️drianSection Mod
Quote

bruh im on chapter 84 and how is this man still standing like i really fail to understand this :dahell:
idk how he will get out of this tbh, some wild **** has to happen lol
edit: as expected it did lmao
Iím assuming that was the Garou fight in the woods? Lmao **** was ****ing wild b
Stay Gold
Quote

Iím assuming that was the Garou fight in the woods? Lmao **** was ****ing wild b
he literally did not dodge a single blow from both his master and his brother while ALREADY being ****ed up beyond limits and he still can fight back? this man garou is too op :binowhat:
🅰️drianSection Mod
Quote

he literally did not dodge a single blow from both his master and his brother while ALREADY being ****ed up beyond limits and he still can fight back? this man garou is too op :binowhat:


That fight was TOO ****ing hard bruh, mans ripped a tree out the ground on them :damn:

Your avy clean btw I had that as my avy before after I read the Metal Bat vs Garou fight, Metal Bat a goat character :banderas:

Also just wait bro it gets better, Garou ainít even close to done :damn:
Stay Gold
Quote


That fight was TOO ****ing hard bruh, mans ripped a tree out the ground on them :damn:

Your avy clean btw I had that as my avy before after I read the Metal Bat vs Garou fight, Metal Bat a goat character :banderas:

Also just wait bro it gets better, Garou ainít even close to done :damn:
When he broke the ground and swung tree i was like BRUH HE ABOUT TO TURN THEM TABLES ON THEM :damn:
my man :denzel: literally the same reason im using this avy lmao, cant wait to see more of him :banderas:
This is getting so good but then it hits that im kinda close to the latest chapters and after that is just patience for new stuff :jordancry:
DMWR
Quote

Damn I gotta catch up on OPM manga fr

Left off at chapter 100 during child emperor vs Phoenix
FLIZZY
https://soundcloud.com/flizzyboy
Quote

:koolaid:

What is this?
The best movie of all time
SBMike
Metal in my nose like pain
Quote

Have u really not seen spirited away?

No I haven't.
Hana Kimura🧜🏻‍♀️
Quote

bruh im on chapter 84 and how is this man still standing like i really fail to understand this :dahell:
idk how he will get out of this tbh, some wild **** has to happen lol
edit: as expected it did lmao
this is actually addressed specifically later on
Hana Kimura🧜🏻‍♀️
Quote


murata not even human

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 417

Quick Reply
Guest
Login with Facebook