Kanye To The: Kanye West

Reply

Claire Denis' 'High Life' (Robert Pattinson, Juliette Binoche) | A24

Pages:1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 14

jsullivan2413
Quote

is this getting a theatrical release? (in the US)





beflygelt
'i don't give a fick' - Yasiin
Quote

is this getting a theatrical release? (in the US)
A24 is releasing it April 5 :khaled2: less than a month
beflygelt
'i don't give a fick' - Yasiin
Quote

Just seeing it got pushed back to May 30 here :cmon: was supposed to come out next week smfh
jsullivan2413
Quote

A24 is releasing it April 5 :khaled2: less than a month
Thank you for the info! I def wanna try to see this in theaters
beflygelt
'i don't give a fick' - Yasiin
Quote

Damn that is actually Rob singing on that song :oh: I'm extremely impressed
rwina
Quote


crazy hard
simo
Quote

Saw this on the weekend. Believe the hype.
Misfit
Quote

Saw this on the weekend. Believe the hype.
how is 3k
Primate
Quote

For the longest time I misread this as Claire Danes
simo
Quote

how is 3k


Was great in a small, grounded role. Nothing flashy.

Was surprised how much of a showcase this is for Pattinson though. Bit like how Kristen Stewart become an Assayas muse outta nowhere.
NOONE
Quote

Damn that is actually Rob singing on that song :oh: I'm extremely impressed
was it u who added it to rym 👀
beflygelt
'i don't give a fick' - Yasiin
Quote

was it u who added it to rym 👀
bet :shh:
beflygelt
'i don't give a fick' - Yasiin
Quote

Tindersticks are really underrated tbh
NOONE
Quote

bet :shh:
real!! wanted to do it but too lazy

u heard any tindersticks album btw
beflygelt
'i don't give a fick' - Yasiin
Quote

real!! wanted to do it but too lazy

u heard any tindersticks album btw
lol I waited a couple days myself but when no one came through (not even NOONE, lol) I had to do it myself :hah:

yeah I discovered them through Denis' films last year. Their soundtrack for Trouble Every Day was amazing. Second album was my introduction, "A Night In" in particular was what hooked me, great song. Stupid smooth stuff. Smooth and loungey is basically their whole lane, makes for perfect background music (and I mean that as a compliment lol)

Also listened to the album Curtains yesterday and I might like that even more, brings a bit more experimentation/ variation to their sound

Pitchfork says: "Tindersticks have never released a bad album, never made an opportunistic, trend-driven shift, and have never done anything that might date their music to its moment of origin. Theyíre the rare group that can lay claim to a signature sound, yet tweak the formula from album to album so that each of their 10 records possesses its own distinct character." so you probably can't go wrong whatever you decide to listen to tbh
beflygelt
'i don't give a fick' - Yasiin
Quote

Can't believe P4k ignored this :smh: this song is the news tbh. P weird, they don't usually miss an opportunity to report on music with big name cameos
Soup. 💙
my Uncle Hugh
Quote

is 'Trouble Every Day' any good? Surprised by this box office figures wtf $800 :oh:
Slackô️
Quote

A24 is releasing it April 5 :khaled2: less than a month

Oh ****, I didnít even realize how close April is

Pages:1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 14

Quick Reply
Guest
Login with Facebook