Kanye To The: Kanye West

Reply

Official Chelsea FC Thread Lamps save us pls

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 570

POTY?

Kante
Hazard
Irish 🏳️‍🌈
I'm not too vague, I'm too Vogue
Quote

At least his team matches his sexual orientation :he:

Yeah ok Brokeback :he:





Mountain
Kevin Parker szn :ffpu:
Quote

Yeah ok Brokeback :he:
Man will forever been known as that ffs
dawvd
Quote



bump
Leo.
Retired
Quote

Bruh we need to keep this thread updated.
specter
(a ghost)
Quote

Bruh we need to keep this thread updated.

i'll update the op tomorrow or something

needs more hazard tbh
pt
#JoannaNewsom
Quote


THE YOUNG GAWD




FFS
Leo.
Retired
Quote

FFS
thats suppose to be Hazard
pt
#JoannaNewsom
Quote

thats suppose to be Hazard

but it ain't. specter dun goofed
Leo.
Retired
Quote

but it ain't. specter dun goofed
cant blame him.

Who knew three years ago Hazard was going to be a top 5 player in the world.
pt
#JoannaNewsom
Quote

cant blame him.

Who knew three years ago Hazard was going to be a top 5 player in the world.

top 5

lel
Leo.
Retired
Quote

top 5

lel
i can't think of five players better than him tbh
pt
#JoannaNewsom
Quote

i can't think of five players better than him tbh

you kidding right?

ronaldo, messi, robben, aguero, ibra, ribery..
Leo.
Retired
Quote

I'll give you Messi, Ronaldo and Kun.
Robben=Hazard>Ibra and Ribery 
BN
Quote

I'll give you Messi, Ronaldo and Kun.
Robben=Hazard>Ibra and Ribery 
hazard is not equal to Robben
pt
#JoannaNewsom
Quote

I'll give you Messi, Ronaldo and Kun.
Robben=Hazard>Ibra and Ribery 

robben>

you are just playing now.
Leo.
Retired
Quote

robben>

you are just playing now.
hazard is not equal to Robben
Robben's a better than goal scorer but Hazard has better passing ability,vision, and just as quick.
Hazard is very underrated
Cesc
Quote

:popcorn:
Katsura
Quote

Robben's a better than goal scorer but Hazard has better passing ability,vision, and just as quick.
Hazard is very underrated
hazard underrated??? Nah b

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 570

Quick Reply
Guest
Login with Facebook