Kanye To The: Kanye West

Reply

Drake - "NWTS" (EP) (Freebies + Pre-Release Tracks Compilation)

Pages:1 2 3 4 5 ... 9

VietbrahSection Mod
http://www.last.fm/user/vi3tboi
Quote

Updated Version


(Compiled by Xavier)
Download


{Cover made by FAME}

Tracklist
(compiled by Xavier)


Download






Baиaиa Clipse
Quote

VOODOO
Quote


Stringer
Quote

lol @ 5AM in Toronto (feat. Drake)
MrSwizzzy69
Fuck bein' on some chill shit We go 0-100 nigga, real quick
Quote

have you get a better cover?
King Aubz
Quote

lol @ 5AM in Toronto (feat. Drake)

because every song sounds like drake ft drake
pt.
http://i.imgur.com/IERFJJI.png
Quote

noicee
Ochocinco
top 5 doa (uh huh)
Quote

lol @ 5AM in Toronto (feat. Drake)
Also laughed at this
Cash
Quote

man that background is sick. can we get a mod to change the current one to something like that? would be perfect before nwts.
VietbrahSection Mod
http://www.last.fm/user/vi3tboi
Quote

man that background is sick. can we get a mod to change the current one to something like that? would be perfect before nwts.
custom backgrounds bruh
I Am Legend
Quote

i wonder if drakes actual conscious of the immense amount of stannery that goes on for him on a kanye west site lmao this section should literally be his official website. someone in his camp fshoo reads these threads mebe niko that lil creeper.
PhntmDeStankSquint
iamphantomdelinquent.tumblr.com
Quote

a little flavour?
kids♥with♥crowns
Quote

lol @ 5AM in Toronto (feat. Drake)
goochiemane
Quote

noicee
Noyah
Infinities list changed my life thank you
Quote

str8
Noyah
Infinities list changed my life thank you
Quote

i thought the NNF ft future was the one with future on the hook, that one is goat
Adrian
Wtf I thought the tweet was real unban me
Quote



Pages:1 2 3 4 5 ... 9

Quick Reply
Guest
Login with Facebook