Kanye To The: Kanye West

Reply

Lord Jamar: Kanye's Skirt Has No Place in Hip-Hop!

Pages:1 2 3 4

Cole
Supermodel
Quote

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh4vtCrhLxi7lD5PrA

Interesting video





TFN
Can't even hate on Zac Efron
Quote

Jamar who?
Karma
Quote

Quote
Brand Nubian Lord Jamar shares his thoughts on Kanye wearing skirts, saying that his style has no place in hip-hop, adding that he's doing it out of arrogance. Lord Jamar also breaks down fashion in hip-hop history, claiming that Run DMC were the saviors of hip-hop with the way they dressed
didn't even watch vid, but HE sounds like the arrogant one tbh.
inFamousKicks
treasuresinmymind.tumblr
Quote

13 mins.....?





His opinion doesn't even really matter tbh
Cole
Supermodel
Quote

13 mins.....?




:hah:

:smug:
inFamousKicks
treasuresinmymind.tumblr
Quote

:hah:

:smug:

loool Got that from you from that other thread :smug:
Cole
Supermodel
Quote

loool Got that from you from that other thread :smug:

I didn't even watch this one fully other than the first few minutes lol

It started interesting but then it turns into a lowkey homophobic rant
inFamousKicks
treasuresinmymind.tumblr
Quote

I didn't even watch this one fully other than the first few minutes lol

It started interesting but then it turns into a lowkey homophobic rant

Yeah, I just watched a bit of it. First like minute and a half was about Ye then he just started going off about some gay **** and how dudes in hip hop used to dress back in the day. Like nigga, let all that baggy **** go...
Star Man
The New Messiah?
Quote

I didn't even watch this one fully other than the first few minutes lol

It started interesting but then it turns into a lowkey homophobic rant
Not lowkey at all and not interesting at all either. 

Just as ignorant as KRS-One saying "Flashing Lights" isn't hip-hop. :work:
Cole
Supermodel
Quote

Not lowkey at all and not interesting at all either. 

Just as ignorant as KRS-One saying "Flashing Lights" isn't hip-hop. :work:


Not really ignorant. It was one of the forerunners of a new movement to include more electronica, synths etc in hip-hop so it obviously was taken abrasively at first


If anything Kanye has moved further away from rap, I wouldn't even call MBDTF rap, more of prog than anything but he kind of came back to it all with CS
SignosisOp
Quote

Smh at these ignorant and dusty people
Kanyeval
Quote

A man in a skirt has no place anywhere tbh
Moto Moto
Quote

Lord who??
Shattered
W.D.I.T.D
Quote

:hah:
Count Bleck
Quote

Jamar?

Jamar lol
Mase
Quote

this guy is a fool
Supernova
Quote

I don't think it's that big of a deal, it's just a stage costume but overall he made some good points.
Yungking
++
Quote

Don't do no press..

Pages:1 2 3 4

Quick Reply
Guest
Login with Facebook