Kanye To The: Kanye West

Reply

Taylor Swift wearing Kanye West top

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8

Flying Lotus
No rest for the wicked.
Quote

she DEFINITELY knows. i guess kanye and taylor are on good terms now.  :golfclap:
stylits gave it to her, she not choosing things by herself, you know.





Alex Tha Kidd
Since when did dark skinned brothas learn to ski?
Quote

A W for Ye, an L for her.
NabeasT
Diego Violence
Quote



lol

op source ?
S.Z.
Quote

op source ?
http://www.taylorpictures.net/

It has scans from the magazine. It's the Harpers Bazaar shoot.
Delta Step 3.0
#FreeDeltaStep
Quote

inb4what'sthatjacket
n385
Quote

inb4what'sthatjacket
Real talk though, Margiela sales gonna go up by 50% this year.
Cole
Stylo
Quote

God damn Taylor :allears:
Nefari
geo
Quote

God damn Taylor :allears:

:allears:
Algazel
Quote

#YEEZYSTAYWINNING
common projects
poopy time
Quote

A W for Ye, an L for her.
this. haha the irony
Don C.
I just had a shorty, it's not that bad.
Quote

i wanna cum on her face

BananaMilk
One lonely evening alone home, end up with carpal tunnel syndrome
Quote


Don C says she cool, but don't let her **** your cream up. :kanyeshrug:
B.J.
bout it bout it
Quote

I wanna do nasty ass things to her tall ass :work:
DTR
Quote

is she supposed to be hot
is that girl in your avvy supposed to be hot
Ky
Quote

is that girl in your avvy supposed to be hot
Feelings caught
.k
my stock be going up like a crescendo
Quote

Yeezy taught her :datass:
PreAcid
Kickin it with Gary Soto
Quote

probably she doesnt even know who made this top.
TBH
qtip1992
God, Music, Sports, and Art
Quote

i know im not the only one thinken "i wouldnt know she is wearen anything ye if yall hadnt said it was"

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8

Quick Reply
Guest
Login with Facebook