Kanye To The: Kanye West

Reply

[Oslo, Norway] Telenor Arena (28/05/12)

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lupicc
K.O.S

Og btw, ståplasser er nå utsolgt.
Serriøst? sikker?

Lupicc
K.O.S

http://www.billettservice.no/event/KANYE-WEST-JAY-Z-WATCH-THE-THRONE-billetter/TAR2805?tm_link=tm_homeA_2_f1&messnum=

Ja.
faen. Bare jeg som har kjøpt av de jeg kjenner. Resten skulle "vente på lønn" osv osv
The Monkey

faen. Bare jeg som har kjøpt av de jeg kjenner. Resten skulle "vente på lønn" osv osv
Jeg er sikker på at noe havner på finn, alltid folk som plutselig finner ut at de ikke kan.
Wix
peace delicious

Does this count for all the concerts?
Most.
truman
my face always looking like somebody stinks

Most.

Where'd you get it?
Wix
peace delicious

Where'd you get it?
Wikipedia
truman
my face always looking like somebody stinks

Wikipedia

D:

I found it too now lol
Lupicc
K.O.S

Jeg er sikker på at noe havner på finn, alltid folk som plutselig finner ut at de ikke kan.
håper d
Lupicc
K.O.S

Hva inkluderer VIP billetten til 2700 ?
The Monkey

Hva inkluderer VIP billetten til 2700 ?
Skulle ønske jeg visste.
Half Prince
Quarter king. Yeezus.

Fikk sitteplasser :cmon: Vurderer å kjøpe VIP.
The Monkey

Jeg er så utrolig nyskjerring på hva du får med i VIP. Det eneste jeg vet er en bra spot og grats mat og drikke så mye du vil, men det må da være mer enn det.
The Monkey

Var så snill at jeg ringte billettservice og spurte, ingen mat eller noen ting. Men du får plass så og si på scenen.

Han sa det scenen var rigget til slik at det var noen plasser på siden av scenen.
Half Prince
Quarter king. Yeezus.

Var så snill at jeg ringte billettservice å spurte, ingen mat eller noen ting. Men du får plass så og si på scenen.

Han sa det scenen var rigget til slik at det var noen plasser på siden av scenen.
Nærme scenen og man slipper alt kaoset. Verdt det. Fikk en mail fra Billettservice og de sa de ikke visste hva VIP inkluderte enda :dno:
Lupicc
K.O.S

Faen, vurderer VIP nå...
Firenze
o

*****I desperately need 2 or maybe more standing tickets asap, get at me with prices etc***
Skogsopp
"If one man can create so much hate, imagine all the love we can create together"

De som kjøpte VIP i USA fikk Watch the Throne, noen t-skjorter, plakater etc. + Seter rett ved scenen. Tror de fleste var enige om at det ikke var verdt pengene

Pages:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Quick Reply
Guest
Login with Facebook